Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тресе при палене 2.4jtd
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЩом знаеш ... Датчикът за налягане преди помпата ли се намираше, че нещо не знамFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ditko1 Покажи съобщениеhttp://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1290086491
колеги това ли е регулатор и кои гуми4ки се сменят ?
ПС: Имам същия проблем описан в тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...19#post1071719
Само когато е топла!
Колега melenikos къде е тая помпа за високо налягане , как изглежда ? , че искам да пробвам и аз подхода с изстудяването.....Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Помпата е тази, на която е закачен регулатора. Горе в ляво на мотора. http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1290086257Alfa Romeo 166 2.4jtd
Comment
-
Здрасти, да споделя, че си оправих проблема с трудното запалване при загрял мотор. Свалихме помпа високо налягане и видяхме, че едното клапанче в едната секция е счупено. Така разгледахме и останалите елементи при които също имаше износване "челосване" на повърхността им. Взех два комплекта бутало с клапан за две от секциите и почистване на същите стари такива за третата секция и смяна на уплътненията, така помпата не губи налягане като е загрял мотора и си прави налягане. В бързината я закачих на ФЕС, за да вида до къде ще стигне - 1320бара на место. Та, ако някой има сходен проблем се надявам да му послужи поста.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщениеЗдрасти, да споделя, че си оправих проблема с трудното запалване при загрял мотор. Свалихме помпа високо налягане и видяхме, че едното клапанче в едната секция е счупено. Така разгледахме и останалите елементи при които също имаше износване "челосване" на повърхността им. Взех два комплекта бутало с клапан за две от секциите и почистване на същите стари такива за третата секция и смяна на уплътненията, така помпата не губи налягане като е загрял мотора и си прави налягане. В бързината я закачих на ФЕС, за да вида до къде ще стигне - 1320бара на место. Та, ако някой има сходен проблем се надявам да му послужи поста.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениена място 1320 бара няма как да вдигнешAlfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
Comment